AKTIVITI PUSMA KELANTAN & KURSUS IBS 2011

Isnin, 30 Julai 2012

KURSUS BERSAMA MARA NEGERI KELANTAN 2012


MARA NEGERI KELANTAN MENGADAKAN  KURSUS BAGI  BULAN OGOS -SEPT 2012 SEPERTIMANA BERIKUT :-

A) KURSUS TERAPI KECANTIKAN & SPA
B) KURSUS BINAAN  HIASAN DALAMAN & LUARAN
C) KURSUS MENCIPTA LOGO & NAMA SYARIKAT Menggunakan tulisan Khaf Kufi (Jawi)
D) KURSUS JAHITAN HIASAN 

                                           

PENDAFTARAN KURSUS (Klik Dibawah) :- 
 http://ekursus.rurallink.gov.my

Maklumat Memohon dan Syarat :

              i)     2 salinan IC Fotostet & Lesen Perniagaan (SSM-jika berniaga)
               ii)   2 Keping gambar pasport 
              iii)    Warganegara Malaysia (Bumiputera Melayu)
           

BILANGAN PESERTA TANPA HAD bagi kursus tersebut


BAGI SESIAPA YANG BERMINAT...BOLEH HUBUNGI PUSMA KELANTAN 
Dengan Talian 09-748 2091 attn 220&221 
(En.Azam,En.Mohd Sham, En.Zul & Pn.Sha,Pn.Zira)

1 ulasan:

  1. Saya ingin berkongsi kesaksian mengenai bagaimana perkhidmatan pendanaan Le_Meridian membantu saya dengan pinjaman sebanyak 2,000,000.00 USD untuk membiayai projek ladang ganja saya, saya sangat berterima kasih dan saya berjanji untuk berkongsi syarikat pembiayaan ini kepada sesiapa yang mencari jalan untuk mengembangkan perniagaannya project.the syarikat adalah syarikat pembiayaan. Sesiapa yang mencari sokongan kewangan perlu menghubungi mereka di lfdsloans@outlook.com Atau lfdsloans@lemeridianfds.com Encik Benjamin juga pada WhatsApp 1-989-394-3740 untuk membuat perkara mudah bagi mana-mana pemohon.

    BalasPadam